12.3.11

coffee

"Szukajcie natchnienia i radości życia, bo błyskotliwość myśli i łatwość skojarzeń w brunatnym napoju się budzi." A więc właśnie, to kawa codziennie daje mi kopa do przodu, pomaga w nauce, towarzyszy każdego wieczoru. 1 łyżeczka kawy, 2 cukru, dużo mleka. Znam jeszcze przepis na najlepsze cappuccino na świecie :


składniki :
- 4 kostki 70% czekolady
- 1l mleka
- 5-6 łyżeczek kawy rozpuszczalnej
- 2-3 łyżeczki cukru
- alkohol (np.amaretto)


wykonanie :
- czekoladę rozdrobnić w naczyniu
- dodać pozostałe składniki i gotować
przez 7 minut w temperaturze 80 stopni
- zwiększyć obroty w naczyniu, powstanie pianka


Seek inspiration and joy of life, because the brilliance of thought and ease ofassociations in brown drink wakes up.








Sometimes
Something beautiful happens
in this world
You don't know how
to express yourself so...

5 komentarzy:

  1. nice pics .)

    http://chocolatemademoiselle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. i'm addicted to coffee ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. me too ! although maybe it's just habit :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo. Moja ulubiona kawa <3 Hahha. Podobają mi się Twoje zdjęcia, serio. A co do wieku, to ja mam już 16 lat i jestem stara, ale korzystam...próbuję ;p

    OdpowiedzUsuń