11.8.13

Opening 1D World in København, Copenhagen, Denmark

Gigantycznie długa kolejka, ochrona, sprawnie przeprowadzana procedura wejścia - wyjścia z butiku, tłumy ludzi, piski, wrzaski, tańce, emocje i ja latający z aparatem gdzieś tam.

Niejedna "polska gwiazda" chciałaby mieć taki tłum na koncertach, co dopiero przed sklepem. Nie ma co porównywać, dzisiaj zdjęcia sprzed salonu 1D World w Kopenhadze, centrum handlowe Fields.


Zdjęcia mają charakter czysto reportażowy. 











































13 komentarzy:

  1. To jest totalne szaleństwo, trochę tego nie ogarniam szczerze powiedziawszy. Rozumiem bycie fanem ale widziałem co dzieje się z tymi dziewczynami na koncertach i to jest niepojęte. Dobry post!

    OdpowiedzUsuń
  2. mogę pożyczyć kilka zdjęć ? oczywiście napiszę że są od cb.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale dziki tłum - choć średnia wieku to chyba 16 lat ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy fotoreportaż! W sumie mnie by się nie chciało tak długo stać w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozśmieszył mnie widok tej starszej pani w tłumie szalonych nastolatek na ósmym zdjęciu od końca ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. this is so cute
    http://iamaleena.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy blog, fotki są rewelacyjne, a tłum faktycznie dziki, choć jak jest po co to można stać i stać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo wielkiej kolejki większość wygląda na szczęśliwych, chociaż zauważyłam też jedną znudzoną. która ostentacyjnie ziewa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite są te tłumy jak i to, jaką moc przyciągania mają gwiazdy :)

    http://hubertmrozowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. masakra bałabym się takich fanek- dzięki nim zarabiają ile zarabiają, także się nie dziwie , że założyli sklep .. a dla mnie chłopcy z 1D nie śpiewają jakoś wybitnie.., ale tak było jest i będzie jak z Bieberem -wielki szum

    OdpowiedzUsuń