27.11.13

How sure are you of your geographical knowledge?


I was just surfing the Net and this is what I found. How sure are you of your geographical knowledge? The question has been asked to Americans. I explicitly can say, the Europe doesn't look like Europe or maybe Europe is a one hudge country? Somebody even put Australia in the centre of our beautiful continent. More interesting pictures you can find down below ;) 









piotreklipinski0111@gmail.com



Follow me on Facebook 



19 komentarzy:

  1. Hehe, trochę to zabawne, a trochę przerażające ;)
    Jednak cieszę się, że mój sor od geografii z LO nas przycisnął i zrobił kartkówkę ze wszystkich państw i stolic. Wiadomo, że część zapomniałam, ale myślę, że 50-60% ciągle pamiętam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ha ha ha ha ha ha ha ha ha ... się uśmiałam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha! This made our day! Australia is no where near there!

    http://mkstyleramblings.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha I'm form Poland:) You know where is it?:) Hahah no,you don't know,:)

    OdpowiedzUsuń
  5. też to znalazłam w Internecie i byłam w szoku;p
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteśmy Australią, jeeeej! Sama nie wiem, czy śmiać się, czy płakać ;) Gorzej, że pewnie nie tylko Amerykanie ale również część moich znajomych nie orientują się gdzie leży np. Słowenia :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł ;3

    Zapraszam do mnie :
    http://streetfashionforeveryday.blogspot.com/

    Oraz do polubienia mojego funpage na facebooku (gdzie możecie być na bieżąco)
    https://www.facebook.com/pages/Uliczna-Moda-Na-Co-Dzie%C5%84/210271709073998

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahah Boże,sory za to xD Nie skojarzyłam,że ty to ty;D Nie no geniusz po prostu,przepraszam jeszcze raz;)

    OdpowiedzUsuń
  9. awesome! makes me want to travel more! x

    natalieoffduty.com

    Natalie Off Duty

    OdpowiedzUsuń
  10. lovely blog and nice post!

    NEW POST:
    fantasyfashioned.blogspot.de
    xoxo ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie to wcale nie śmieszy, bo ja po ponad 10 latach od matury (a geografia nigdy nie była moją pasją) miałabym problem z opisaniem na przykład państwa w Ameryce Południowej :) O ile te przy większych nie miałabym problemu, to te mniejsze sprawiłyby mi problem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oooooooooooooooooo rany, trochę przerażające :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję ślicznie :) Kiedy u Ciebie nowy pościk ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o xd Australia. No, fajnie wiedzieć ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha, that made my day! Some of them are really funny! :D But I don't think that all americans are that stupid...at least I hope it! :D

    xx, eleonora

    * eleonoras blog *

    OdpowiedzUsuń
  16. haha, co za pomysły :p ale tak, tak, też pamiętam takie mapki :) podobnie wyglądała "moja" Azja :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha, padłam. Australia w Polsce <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Masakra, nigdy nie widziałem tak popieprzonej interpretacji mapy Europejskiej.

    OdpowiedzUsuń