3.3.13

Mój komputer ma już lepszy humor!


Da się odwiedzać Facebooka raz dziennie. Da się odzwyczaić od Internetu. Da się zrobić milion innych pozytywnych i pożytecznych rzeczy poza siecią. Jak to zrobić? Odciąć sobie Internet! Oczywiście ja jeszcze nie odszedłem od zdrowych zmysłów i nie zrobiłem tego sam. Zrobił to za mnie mój komputer. Tłumaczę to sobie tak, że miał po prostu gorszy tydzień, jakieś problemy, każdemu przecież może się zdarzyć. To tylko komputer.

Już mu przeszło, ma się lepiej. Wracam do sieci z tym oto zdjęciem. Zaraz po odzyskaniu Internetu ;)






Serdecznie zapraszam do śledzenia bloga na Facebooku ; )
Zachęcam również do zajrzenia na :


21 komentarzy:

  1. U look nice!
    I will follow your twitter ;)

    xx
    Christina Klein
    http://bychristina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też przydałaby się taka przerwa :)

    Jakie pozytywne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pora ograniczyć komputer - wiosna idzie :D Podobny plan mam ! :d

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha, poprawiłeś mi humor tym zdjęciem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mi by się przydało takie odcięcie, żeby się za naukę wziąć !
    pozytywne zdjęcia :p

    OdpowiedzUsuń
  6. ja sie czuje bez internetu jak bez reki
    zupelnie odcieta od swiata

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia! hah, fajna notka, już się zastanawiałam czy masz aż tak silną wolę, żeby samemu się odciąć. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój komputer ostatnio miał tak zły humor, że aż musiałam kupić nowy... Cieszę się, że twojemu się humor poprawił :P

    OdpowiedzUsuń
  9. haha, fajne zdjęcie :D
    obserwujemy? :3 swaggsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. radocha na zdjęciach bo internet jest, taa? heheh ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna ta mieszanka zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też robie sobie przymuszony urlop od kompa ,bo muszę zrobic formata ;<
    To bedzie pierwszy format Stefana i nie wiem jak to przeżyję ;-D
    Pozytywne zdjęcia ;-D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja potrafię rozstać się z internetem nie dłużej niż na tydzień, później zaczynam wariować :P
    słodkie minki :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia są świetne, pełne pozytywnej energii(lubie takie) ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. hmm to jest pomysł :) a można też wyjechać na kilka dni i internet nawet nie kusi...
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ostatnio nie miałam przez cały weekend internetu, bo mój landlord sobie wyjechał do Vegas, a u niego w mieszkaniu jest modem który trzeba było zrestartować i cóż, muszę przyznać,że nie było źle, bardzo odświeżająco :)

    OdpowiedzUsuń