3.11.11

brudna z betonu ?

"W Warszawskim klimacie najlepiej rosną, trawa i pasza dla świń. Największa wieś w Polsce. Miasto absurdów i paradoksów. Normalny mieszkaniec Warszawy pochodzi ze wsi, a na zakupy jeździ do Radomia. Zielone światło z ludzikiem zawsze oznacza wolną drogę dla kierowcy, zawsze."

;)

Podobno każdy ma swoje miejsce. Miejsce w którym poczuje się swobodnie, bezpiecznie. Każdy tego miejsca szuka, czy to będzie Warszawa, Majorka, RPA, Bangladesz, Islandia, nieważne. Ważne żeby Tobie było dobrze. Kocham Wrocław, coraz bardziej lubię Warszawę. Obstawiając gdzie na studia? Stawiam na Warszawę. Więcej ludzi, większe możliwości rozwoju.
Szukam tego gdzie jest większa możliwość realizacji marzeń. Zawsze można wrócić.


;)

Dziś kilka zdjęć ze stolicy. Jestem w trakcie zmiany aparatu, mam nadzieję że nowe zdjęcia pojawią się już bardzo niedługo. ;)
 













7 komentarzy:

  1. fajne fotki :)

    http://szparson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem jeszcze młoda i nie znalazłam jeszcze takiego miejsca w którym poczuje się swobodnie i bym chciała zostać w nim do końca życia... jednak mam nadzieję, że w końcu takie miejsce znajdę ... każdy znajduje (:
    a co do zdjęć bardzo mi się podobają ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. no to czekam na nowe fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym wybrała Wrocław, piękne, klimatyczne miasto, które nawet nocą tętni życiem..
    Warszawa to ciągła pogoń, korki i kolejki..

    fotki ze złotych tarasów fajne, zatrzymałeś się i popatrzyłeś w górę :), ja zawsze uciekam od tego tłoku i ścisku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świeetny blog , podobają mi się zdjęcia ; )

    OdpowiedzUsuń