12.6.11

a good day

Nie ma łatwych decyzji. Poważna decyzja to zawsze wybór, szamotanina z samym sobą, chirurgia sumienia. Człowiek spełnia się w decyzjach. Wszystkiego nie przewidzisz. Trzeba wejrzeć w siebie i odrzucić to, na co nie może być zgody. Pozostanie niepewność. Kiedy coś postanowisz, stłumisz ją w sobie, zapiszesz wyłącznie na własny rachunek. Osądzą cię po rezultatach. Nikt nie zapyta o intencje.


Mam wybór: mogę być ofiarą losu lub poszukiwaczem przygód wyruszającym po skarb. Wszystko zależy od tego jak będę postrzegał własne życie.


_____________
Wyruszam po skarb ! 






Polecam  klikanie reklam na blogu - zbieram na nowy aparat. ;)

22 komentarze:

  1. mmmmmmm! apetyczny torcik. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. I want your sexy birthday cake! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny tort ;D i zdjecia oczywiscie tez.
    pozdrawiam i zapraszam na moj nowy blog ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. AAAA! Padłam, świetny torcik, też chcę taki cudny, tylko w wersji dla pań^^.

    OdpowiedzUsuń
  5. specjalnie dla Ciebie nacisnęłam na wszystkie reklamy xD
    to twoje urodziny?

    OdpowiedzUsuń
  6. Cake looks good. The striped T is such a classic!

    OdpowiedzUsuń
  7. żadna decyzja nie jest łatwa, tym bardziej ta która ma decydować o naszym przyszłym życiu. każda decyzja która podejmujemy ma jakieś znaczenie dla nas. raz mniejsze raz większe. tak samo jak konsekwencje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmmmm tort :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. der Kuchen ist ja geil :D :D

    elsewhere-alive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. tort jest świetny i ostatnia fotka! :d

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam. Uwielbiam Twoje notki i zdjęcia! Sama chcę kupić aparat, mógłbyś mi jakiś polecić? Chciałabym żeby moja pierwsza lustrzanka była dość dobra ;). I czy mogłabym wiedzieć jaki Ty aparat posiadasz? Wiem, wiem, przede wszystkim to TY decydujesz o swoich zdjęciach, a nie puszka, jednak byłabym wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pisz częściej , proszę :D tak lubię to czytać (:

    OdpowiedzUsuń
  13. Co do pytania o aparat to polecam cos z numerkiem 550 moze byc canon, ja mam sony ale nie polecam poniewaz nie radzi sobie w slabym swietle. A canon 550 jak na poczatek to jest na prawde swietny sprzet. Pozniej jak pocwiczysz to mozesz kupic cos lepszego ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. czytam i czytam notki i kurde dopsz piszesz (:

    OdpowiedzUsuń